תכנון ועיצוב: תכלת מטבחים

מטבחים כפריים במודיעין- להינות מהפשטות

רוצים ליהנות מהפשטות של חיי הכפר שמאפשרים לכם לעצב מטבח כיפי וגדול? תנו לנו להראות לכם את המטבחים במודיעין.

מטבח כפרי במודיעין יכול להיות הלב של כל בית והוא המקום האידיאלי לבישול, לאירוח ולהיות יצירתי. המטבח שלנו במודיעין הוא מטבח מרווח מה שהופך אותו למקום המושלם להכנת ארוחות עם חברים ובני משפחה. יש הרבה הנאות לחוות בחלל הזה, כולל תנור עצים ואזור אחסון פתוח. עם הרבה מקום לכל כלי הבישול שלך.  עם האחסון שהמטבח יכול להציע כל המחשבות וסגנונות הבישול יכולים להפוך למציאות. מטבח כפרי יכול להיות הלב של כל בית והוא המקום האידיאלי לבישול, לאירוח ולהיות יצירתי. המטבח הכפרי הוא תוספת מושלמת לבית שלכם. הוא מציע קונספט מודרני ופתוח, עם שפע של אור טבעי. הארון כולל משטח גדול המציע שפע של מקום עבודה לבישול והכנת ארוחות. למטבח זה מראה אלגנטי עם נגיעה של סגנון כפרי.מטבח זה כולל את כל הנוחות המודרנית עם תחושה פתוחה וקלילה. עם הרבה מקום לכל מה שהמשפחה שלך צריכה לארוחות נהדרות עם חברים ובני משפחה. 

באמצע מטבח כפרי במודיעין ישנו אי המציע גם מקום לישיבה נעימה על ידי כולל שלושה כיסאות בר, שמאפשר לבשל יחד וגם לאכול ולבשל באותו חלל. אי במטבח הוא מקום מצוין לאסוף משפחה וחברים במהלך החגים, או לכל אירוע. הוא מציע מקום לבשל, לאכול ולשבת בנוחות. בחדר עם הרבה אור. בתוך האי שמעוצב כשולחן מזנון יש מקום אחסון שניתן להשתמש בו לאחסון מזון ומכשירי חשמל. 

מטבח כפרי במודיעין הוא מקום בו תוכלו לבלות את זמנכם בבישול כל הארוחות הטעימות. אנו מציעים לכם מגוון רחב של רהיטי מטבח צהובים, מכלי שולחן ועד מכלי אחסון.

צור קשר
דילוג לתוכן