מטבח כפרי מודרני בהוד השרון

תכנון ועיצוב: נועה הראל

אם אתם מחפשים חברה לתכנון ולבניית מטבח כפרי בהוד השרון, כדאי שתעצרו כאן בעמוד כדי לבחון את התמונות היפהפיות המוצגות כאן. מטבח בסגנון כפרי כמו זה המופיע בתמונות, יכול בהחלט להיות המטבח הבא שלכם. תהיו בטוחים שכמו שהוא יפה, ככה הוא גם פרקטי ומדויק בתכנון ובשימושיות שלו. המטבח המשלב נראות סולידית וקלאסית עם נגיעות של צבע חזק המקנות לו מראה שובבי ומיוחד, עוצב כדי להתאים כמו כפפת מטבח לידיים שיבשלו ויאכלו בו. זאת תוך ניצול מקסימלי של השטח ליצירת כמות מיטבית של שטחי עבודה ואחסון. מה עוד מאפיין את המטבח המיוחד הזה ואיך מתחילים בכלל לתכנן מטבח כפרי בראשון לציון? כבר נבהיר…

 

מטבח כפרי בהוד השרון– מה מאפיין אותו?

המטבח שבתמונות עוצב בסגנון כפרי, מעודן אך ברור. ניתן להתרשם מכך למשל בשילוב האריחים הצבעוניים מעל השיש, או ביחידת האחסון הוורודה והיפהפייה, שחריצי העץ תורמים לנראות הכפרית שלה. מלבד זאת, במטבח שולבו ידיות מתכת המאפיינות מטבחים כפריים, מדפי עץ בגווני עץ טבעי, ובנוסף חפצי נוי של בעלי הבית המעניקים למטבח תחושה ביתית וחמה.

שילוב בין צבעים מאופקים ובין צבעים עזים

אחת הדרכים להראות אישיות וקסם דרך עיצוב המטבח היא שימוש בצבעים. לא כולם מעוניינים במטבח עם צבע דומיננטי אחד, ובמקרים מסוימים, כמו למשל במקרה של מטבח כפרי בראשון המוצג בפניכם, ההעדפה תהיה לשימוש בצבעים מאופקים וסולידיים במרבית שטחי המטבח. כאן נבחרו גווני שמנת לארונות וגוון לבן מלוכלך מעט למשטחי העבודה, שיוצרים נראות קלאסית ועדינה, אך כדי להפוך את המטבח למעט יותר מעניין ושמח, שולבו בו אריחים צבעוניים בגווני כתום ותכלת שהודבקו על הקיר בצמוד אל השיש, וכן יחידת אחסון בצבע ורוד עז שלא ניתן להתעלם ממנו. נגיעות הצבע האלה, בשילוב עם העציצים הנמצאים במטבח, מוסיפות לצבעוניות והופכות את המטבח לעליז ומעניין.

צור קשר
דילוג לתוכן