עיצוב מטבח קטן בנילי

תכנון ועיצוב: תכלת מטבחים

מטבח קטן בנילי

המטבח הוא חלק חיוני בכל בית. זה המקום שבו מבשלים אוכל, המקום שבו המשפחה מבלה את רוב זמנה. זהו גם החדר החשוב ביותר בבית עבור תרבויות מסוימות. יצרנו מטבח יפהפה עבור הלקוח שלנו בנילי תוך שימוש בעיצוב הכפרי המסורתי המייצג פשטות.

נילי הוא כפר שיתופי במחוז בנימין בישראל. הוא הוקם בשנת 1984 על ידי קבוצה של יהודים דתיים שרצו לחיות בקהילה שוויונית.

החזון של הלקוח שלנו היה להכנס הביתה ישירות למטבח ולשכוח מהחיים העמוסים שלהם וליהנות משלווה במטבח הכפרי עם המשפחה או החברים שלהם.

במטבח הזה, התמקדנו ביצירת חלל משפחתי אינטימי עם מספיק אחסון כדי להכיל את כל מה שהם צריכים במקום אחד. . כדי להשיג זאת, השתמשנו בחומרים מסורתיים כמו עץ וקירות צבועים. כדי ליצור תחושה חמימה וכפרית. הצבנו אי עם ארבעה כיסאות במרכז החלל כדי לעודד שיחה…

בגלל שהמטבח בנילי הוא מטבח קטן, המקום היה מוגבל ומצומצם המטבח מעוצב בצורה שבה ישנם הרבה מקומות אחסון לכלים, סירים, מחבתות, כלים ופריטים אחרים שכל אחד צריך במטבח… במטבח מזווה גדול, המעוצב בצורה נוחה לאחסן בו חפצים, יש בו מדפים, מגירות וווים לאחסון הכלים בצורה אסתטית ומסודרת. המטבח מיועד למשפחה, לחברה, לאכילה ולבישול ביחד.

במרכז המטבח ישנו אי ובו ארבעה כסאות בר לפי בקשת הלקוח שרצה לקבל אפשרות לבשל ובו זמנית לשמור על ילדיו. יתרון נוסף באי במטבח כפרי הוא שאפשר לשבת ולדבר בזמן הבישול, אי ללא ספק מציע דרך נוחה יותר לעשות זאת.

צור קשר
דילוג לתוכן