קטלוג מטבחים מעוצבים

קטלוג מטבחים מעוצבים

תכלת מטבחים מזמינים אותך לתהליך ויצירה משותפת של מטבחים מעוצבים ואיכותיים בעיצוב מקורי שישרת אותך עשרות שנים, תוך ליווי מקצועי והקפדה על כל הפרטים קטנים כגדולים.

לפנייך קטלוג תמונות מטבחים מעוצבים שלנו, בו ניתן למצוא רעיונות לתכנון מטבח, עיצוב וכן בחירת צבעים: מטבח לבן, מטבח שחור, מטבח שמנת, מטבח ירוק, מטבח כחול, מטבח אפור, וגם שילוב צבעים במטבח.

מה שבטוח, אנו נעזור לך ליצור את מטבח החלומות שלך, בתכנון נכון ובשיק יוצא דופן שיתאים לצרכייך.

כל מטבח מעוצב הוא עולם בפני עצמו שיגרום לכל הבית לזרוח, ולכן חשוב לנו ליצור מטבחים מיוחדים לכל לקוח. 

כשהמטבח הוא הראשון לקבל את פניך, כדאי שהוא יהיה מיוחד ואהוב עליך מאוד. לכן, אסור להתפשר על מטבח פשוט, וצריך לבחור חברת המתמחה בהקמת מטבחים מעוצבים. אנחנו, בחברת תכלת מטבחים, יודעים ליצור מטבחים כפריים שיתאימו לצרכי היומיום לאורך שנים רבות. אנו שוקדים על על הקמת מטבחים מאפס, כאלו שלא רואים בכל בית, וייחודים לבית של כל לקוח. מוזמנים להסתכל על קטלוג מטבחים מעוצבים, להתרשם מתמונות מטבחים כפריים וגם נוספים ולהתחיל לעצב את המטבח שלכם!

מטבחים מעוצבים – למה הכוונה?

כאשר אנו מדברים על מטבחים מעוצבים, עולים כמה היבטים שונים שאליהם אנו צריכים לשים לב.

חזיתות- החזיתות מיוצרות אצלנו במפעל. אנחנו לא משתמשים בחזיתות המיוצרות במפעלים הרגילים בישראל, ולכן אנו יכולים להרשות לעצמנו – גדלים מיוחדים, וצורות מיוחדות שלא תראו בשום מקום אחר. לכל חזית יש שיק משלה – פסים, מילואה מלבנית או רבועה, רשת במראה חלודה ועוד כל כך הרבה פרטים שעין לא מיומנת לא תבחין בקישוטים שאנחנו יכולים לאפשר לך.

פרזול- הידיות המיוחדות – מיוצר תוך מחשבה מעמיקה על הפרקטיקה והקישוטיות. ניתן לבחור מכמה צבעים ודוגמאות בהתאמה לצבע המטבח ולהעדפות האישיות. כל ידית וכל פרזול נוצר בעבודת יד תוך מחשבה ואהבה ע"י גולן, הבעלים והמעצב הראשי. ניתן לצפות בכל העיצובים בתוך גלריית מטבחים מעוצבים שלנו.  

תכנון- לצורך בחירת מטבח מעוצב, אנו עורכים פגישה ממוקדת עם הלקוחות. אנו מאמינים כי תכנון נכון יאפשר להקים ללקוחות מטבח שישמש אותם לאורך שנים. בין אם כשהילדים קטנים, הופכים לנוער ואפילו בשלבים מאוחרים יותר כשעוזים את הבית. מה כולל התכנון? תכנון נכון צריך להתחשב באיזור הבישול, האפיה, המקרר, שטיפת הכלים, ומשטח העבודה, תוך הסתכלות על גודל המרחב והכלים החשמליים הנדרשים לעבודה נוחה.

תכנון נכון של מטבחים מעוצבים ילך יד ביד עם עיצוב יוצא דופן, שהוא החלק האהוב עלינו, כלומר החלק הוויזואלי של המטבח. בפגישה נחליט אילו חזיתות יככבו במטבח, איזו ידית תתאים לחזית ואיפה נשתמש בחזיתות אבץ או פליז (מתכות טבעיות). נחליט על הצבע הרצוי בשביל מטבחים מעוצבים או אפילו על שילוב של שנים, היכן יהיה המזווה, משטח העבודה וכל מה שחלמת עליו כאשר ראית לנגד עיניך את המטבח שלך. במסגרת הזו ניתן לבחור בין עיצובים מתוך קטלוג מטבחים מעוצבים שלנו, או לבחור מטבח חדש. 

המטבח המושלם שלך

תכלת מטבחים הוא עסק בבעלות משפחתית המתמחה בהקמת מטבחים מעוצבים בהתאמה אישית. אנו מציעים מגוון רחב של סגנונות, צבעים ועיצובים שיתאימו לצרכי הלקוחות שלנו. 

אם אתם מעוניינים בהקמת מטבחים מעוצבים שמתאימים לאישיות שלכם, יש לנו את המטבח המושלם עבורכם! המעצבים שלנו יעבדו איתכם כדי ליצור את העיצוב המושלם עבור הבית שלכם. ניתן לבחור מתוך מגוון רחב של סגנונות, צבעים ועיצובים כדי להתאים את המטבח לטעם שלכם. ניתן לראות בתוך גלריית מטבחים מעוצבים, מטבחים יותר קלאסיים ויותר מודרניים במגוון של צבעים וצורות. כל מטבח שונה בתכלית מקודמו מכיוון שכל מטבח עוצב והותאם לאופי הלקוח. מוזמנים להתרשם מתמונות של מטבחים שעיצבנו והקמנו בעמוד זה.

למה חשוב לבחור מטבחים מעוצבים?

המטבח הוא מקום בו המשפחה מתאספת, נהנית מאוכל ומבלה יחד. לכן, המטבח צריך להיות נקי ומסודר, ושיכיל מספיק מקום לבישול. כיום, יש לנו מגוון רחב של צבעים וצורות למטבחים שלנו, אותם ניתן לראות בתוך קטלוג מטבחים מעוצבים שלנו. מטבחי יוקרה אלו בנויים כך שיתאימו לאישיות ולסגנון של כל משפחה. 

מטבחים מעוצבים אינם מוגבלים רק לקירות, לרצפות ולדלפקים. בסופו של דבר, ישנן דרכים רבות לשנות עיצוב מטבח. לדוגמה, ניתן להשתמש בסוגים שונים של ארונות כדי לתת למטבח ניגודיות וסגנון. בשנים האחרונות, המטבח התפתח מחלל אחד שלא מתרחש בו הרבה לחדר רב פנים שמיועד להמון שימושים שונים וניתן להתאים אותו למטרות רבות. המטבח היום עוסק יותר באכילה ושתייה מאשר בבישול. 

מאמרים נוספים
צור קשר
דילוג לתוכן