תכנון ועיצוב: תכלת מטבחים

המטבח היפהפה הזה, שתוכלו לראות בתמונות בעמוד זה, הוא לא סתם עודה מטבח כפרי בנס ציונה. הוא מתאפיין בסגנון כפרי חד משמעי ובלתי מתפשר. מאפיינים מהסגנון הכפרי ניתן לראות למשל באי הממוקם במרכז המטבח – במשטח העץ של האי, באהילים ממתכת הממוקמים מעליו, בידיות המגירות שלו ועוד. ידיות המתכת שלובות גם בארונות האחרים במטבח, ומנכיחות את הסגנון של המטבח הכפרי לכל אורכו. לא פחות חשוב כמובן הוא העמוד מהאבן הטבעית, שמעבר ליופי ולתפקיד שלו, נותן עוד טוויסט של כפריות וחיבור לטבע במטבח.
המטבח אינו מטבח צבעוני – הוא עוצב תוך מחשבה על שילובי צבעים מאופקים יחסית, עם נגיעות ייחודיות של ירוק במספר גוונים שונים, טבעיים יותר ופחות. אלה מעניקים את כל הבמה לשימוש המרהיב בחומרים ובמרקמים שנעשה בו – שילוב בין עץ, אבן, אריחים ומוצרים ממתכת. כל אלה הופכים אותו ליצירה משגעת, שכל פינה בה מעניינת, ולא מאפשרת לצופה להתעלם ממנה. גופי התאורה הופכים את המטבח לשיקי ומוסיפים לו נופך פרקטי, מודרני ומתוחכם. אם אתם מחפשים השראה לבחירת מטבח כפרי בנס ציונה או בכל מקום אחר, אנחנו ממש ממליצים לבחון את המטבח הזה כדי לקבל רעיונות.

שילוב בין עץ, אבן ומתכת

לצד נגיעות של ירוק שנרחיב עליהן בהמשך, עיקרו של המטבח צבעוניות שקטה וכמעט מונוכרומטית עם גוונים שונים של לבן, שמנת ואבן. אך בכך בדיוק טמון קסמו של המטבח הזה, המשלב בצורה נכונה ומיוחדת מרקמים וחומרים שיוצרים גיוון בעיניים ועניין רב לצופה. השילוב בין החריצים שבאבן ובעץ, בין האבנים הטבעיות ובין האריחים המלוטשים, מעלה את רמת הסטייל והעניין של המטבח לגבהים אחרים.

מטבח כפרי בנס ציונה בצבעים מאופקים

המטבח עוצב כאמור בצבעים סולידיים של גווני עץ, אבן, לבן ושמנת. עם זאת מבט מעמיק יותר מראה שהמטבח אינו מסתפק בצבעוניות סולידית זו, שכן המעצבים בחרו לשלב במטבח נגיעות שונות של ירוק, בגוונים שונים, החל בעציצים ירוקים עדינים וקערת תפוחים, שמעניקים גוונים טבעיים ורעננים, דרך בר המים בגוון ירוק חומצי יותר שמוסיף עניין, וכלה בתנור הכפרי היפה בגוון ירוק כהה.

צור קשר
דילוג לתוכן