דינה וגולן המקסימים,
ההתאהבות שלנו בתכלת מטבחים כפריים החלה בתמונות, שנים לפני שהכרנו את דינה וגולן והזמנו מטבח. מלכתחילה היה לנו ברור שבמידה ונחליט לעבור דירה או לשפץ את הבית המטבח יוזמן דרך תכלת מטבחים. ואכן, ברגע שהחלטנו לשפץ הצעד הראשון שלנו היה מפגש עם תכלת מטבחים.
זכינו להכיר זוג מקסים אשר בנועם הליכות, סובלנות ויצירתיות רבה הצליחו לתרגם את החלום, הדמיון והמחשבות שלנו למציאות ועזרו לנו להוציאם לפועל. במקצועיות רבה הקפידו דינה וגולן על עיצוב יוקרתי בטוב טעם ואיכותי תוך שמירה על יופי, מקוריות וייחודיות. כמו-כן, ניתנה לנו היכולת לבחור ממגוון הידיות המדהימות מעשה ידיו של גולן ולשלבם כתכשיט בעיצוב המטבח .
מפגש זה היה הצעד הראשון שלנו בהיכרות עמם, שכן, הקפידו דינה וגולן להיות זמינים בכל עת ולסייע בידינו בנושאים שונים: צבע לדלת הכניסה שיוכל להתכתב עם המטבח, מכשירי חשמל, בחירת שיש, כיור, ברז והחלטות עיצוביות נוספות. זאת ועוד, גולן הגיע מספר פעמים למדידות בעקבות השיפוץ ודינה ליוותה עקב בצד אגודל את הקבלן בעבודת התשתית של המטבח.
הסיפור שלנו לא הסתיים בזאת, גם לאחר שהמטבח הורכב והתחלנו ליהנות ממנו הקפידה דינה לשמור על קשר, לשאול לשלומנו ולהתעניין בהתקדמות השיפוץ. יום אחד פשוט קיבלנו משלוח של יין וקופסת שוקולדים של מקס ברנר.
תודה לכם, זוג יקר על מי שאתם.

אורית ושי רואה

צור קשר
דילוג לתוכן