זוג מקסים ממודיעין שיפץ את דירת הגן של המשפחה. הם בחרו מטבח בצבע אבן ובסגנון כפרי שישרה על הבית אווירה נינוחה ומכילה, כשהם חוזרים הביתה אחרי יום עבודה בעיר הגדולה.

מטבח בצבע אבן- צבע יחודיי

בתהליך התכנון של מטבח בצבע אבן היה דגש על מקומות אחסון ומשטחי עבודה, כאשר סיבה לכך היא כי בני הזוג נוהגים לבשל יחד בערבים.

לאחר התלבטויות, בסופו של דבר הגוון שנבחר צבע אבן בהיר. בנוסף לכך, במטבח שולבו תכשיטים, סליחה ידיות בעבודת יד שנותנים למטבח את המראה הייחודי שלו. הצבע הייחודי של האבן מאפשר לו להיות קנבס שמשתלב היטב עם אלמנטים עיצוביים שונים ומגוונים. בין אם אתם מעדיפים את המראה המינימליסטי או שאתם רוצים ללכת על סגנון כפרי – מטבח בצבע זה יאפשר לכם לעשות זאת ללא בעיה.

משיכה על זמנית

צבע אבן, שמגיע בגווני חום, אפור ובז׳, הוא בעל איכות נצחית ועל זמנית. מדובר בעיצוב שהוא מעבר לטרנד חולף, והוא יכול לשמור על הקסם שלו לאורך שנים. מסיבה זו הזוג שלנו בחר בו, מאחר ומדובר בהשקעה לטווח ארוך. המטבח יישאר מסוגנן ויפה לאורך זמן.

עיצוב נעים וחמים

צבעי האבן יכולים להוסיף הרבה מאוד חמימות למטבח, מה שהופך אותו לחדר נעים ומזמין לבני הבית ולאורחים. במטבח לרוב אנשים מתאספים יחדיו ולכן חשוב לייצר בו את האווירה הכי טובה שאפשר. בני הזוג ידעו שזה הלב הפועם של הבית, ובחרו לשים דגש על האווירה שתיווצר בו באמצעות בחירה של מטבח בצבע אבן.

איך מעצבים מטבח בצבע אבן?

אז איך ניגשים לעיצוב  כדי להוציא את מירב הפוטנציאל הטמון בו? הנה כמה טיפים:

ניגודיות ומרקם- כמו שכבר ציינו, זהו צבע ניטרלי המאפשר לכם לשלב אותו עם אלמנטים ואביזרים נוספים. אם אתם רוצים להוסיף עניין, אתם יכולים לשלב רהיטים וארונות עם טקסטורות שונות, צבעים מנוגדים ועוד. כך תוכלו לייצר עומק בעיצובים שכולל כמה שכבות.

אלמנטים טבעיים- יצרו תחושה נעימה עוד יותר על ידי שילוב של אלמנטים טבעיים כמו עץ, עציצים ואביזרי אבן נוספים.

מדפים פתוחים- מדפים פתוחים יכולים להחמיא מאוד למטבח צבע אבן ולהוסיף תחושה של פתיחות.

מטבח בצבע אבן- לסיכום

לסיכום, מטבח בצבע זה הוא בעל שלל יתרונות ומציע לכם גם סגנון וגם פונקציונליות. אצלנו בתכלת מטבחים תוכלו למצוא מטבחים באיכות גבוהה והתאמה אישית, עם ליווי אישי של צוות מקצועי.

צור קשר
דילוג לתוכן