אייקון ציטוט אפור

לחוויה כזו לא ציפינו !
במשך מס' חודשים מעייפים חיפשנו חברת מטבחים שתיצור את מטבח חלומותינו . סרקנו את כל השוק – מחברות גדולות ומוכרות ועד כאלה שפחות , עד שהגענו לדינה וגולן ממטבחי תכלת . כבר מהרגע הראשון התאהבנו . הרגשנו שהגענו הביתה , ושאנחנו בידיים טובות ומקצועיות .
תכנון המטבח בסנכרון מדהים איתנו , עד לירידה לפרטים הכי קטנים , תוך הקשבה מלאה והתייחסות לבקשותינו וצרכינו , המקצועיות , העצות , והזמינות לכל שאלה , שינוי או בקשה בכל רגע נתון – כבשו אותנו ! ומעל הכל – האנושיות !
במהלך התקופה , ערכנו שיפוץ גדול ונרחב מאוד לבית אותו קנינו – שיפוץ שכלל אנשי מקצוע רבים מכל התחומים , וארך 6 חודשים קשים , מתישים ולחוצים . 

כשבחרנו בדינה וגולן , נדהמנו לגלות שהחלק ממנו הכי חששנו בשיפוץ – בניית המטבח , הפך עבורנו לאי של שפיות בחוויית השיפוץ המטורפת . הוא היה החלק הכיפי , בו היינו רגועים ובטוחים . לא התעסקנו בו כלל , וכך התפנה לנו זמן יקר להתרכז בשיפוץ שאר הבית . 
קיבלנו מדינה וגולן עדכונים שוטפים על כל שלב ושלב , עם סקיצות לאישורינו , תוכניות חשמל ואינסטלציה מסודרות לקבלן , המלצות לגופי תאורה , ועוד עצות , תוך התייחסות לכל החלל – לא רק לארונות המטבח אותם הם מייצרים עבורנו . והכל בסבלנות מדהימה , ותוך התאמה מדויקת למה שרצינו וחלמנו – ממש כמו כפפה ליד ! 
לאחר הרכבת המטבח בביתנו – לא יכולנו להפסיק להתפעל . ובכל פעם שדלת הבית נפתחת נכנסים אורחים או אנשי מקצוע ורואים את המטבח , התגובה היא – וואו !!!!

המטבח – מיוחד וייחודי , איכותי וברמת גימור הכי גבוהה שיש ,עם ידיות מיוחדות ומושלמות . 
ודינה וגולן , שהפכו למשפחה עבורנו – מקצועיים , עם סבלנות אין קץ , מלאי הקשבה אמיתית לצרכים עם שימת לב לפרטים הכי קטנים ועמידה בזמנים , ומעל לכל – אנושיים !
השילוב הזה – של מטבח מושלם עם אנשי מקצוע נדירים – זו הנוסחה המנצחת , שהפכה עבורנו את כל החוויה למושלמת . חוויה שכולה – וואו אחד גדול ! 
כפי שפתחנו ואמרנו – לחוויה כזו לא ציפינו !!!

ברור שכבר המלצנו למשפחה וחברים ……

אילנית ושמעון 
מעלה אדומים

צור קשר
דילוג לתוכן