מטבח בצורת ח

אם אתם מחפשים מטבח עם תכנון מושלם, אין ספק שאתם צריכים לפנות אל מטבח בצורת ח. מטבחים אלה הם יעילים, רב גוניים ואסתטיים, ומייצרים חלל שמתוכנן היטב. אז מהם היתרונות של מטבח מסוג זה ואיך מעצבים אותו כמו שצריך?

שטח עבודה גדול עם מטבח בצורת ח

אחד מהיתרונות העיקריים של מטבח זה הוא שיש משטח עבודה גדול. התכנון שלו מאפשר לכם לקבל משטחי עבודה בשלושה צדדים, כך שיש הרבה מאוד מקום לפעולות שונות במטבח- אם זה הכנת ארוחה, בישול, אפיה ועוד. זה יכול להיות מועיל במיוחד למי שמעוניין באזור עבודה מרווח ולא עמוס במטבח.

שלל אפשרויות עיצוב מגוונות עם מטבח בצורת ח

מטבחים בצורת ח׳ הם מאוד דינמיים בעיצוב שלהם ומאפשרים לכם לבחור סגנונות שונים. אתם יכולים ללכת על מטבח בצבעי אדמה, מטבח אפור ועוד . גם בתוך הפריסה עצמה שלו יש לכם אופציות, לדוגמה אפשר לבחור מטבח בצורת ח עם אי באמצע. הרב גוניות של המטבח הופכת אותו למושלם עבור כל סוג של העדפה אסתטית, כך שכל אחד יכול למצוא איך להתאים אותו לטעם האישי שלו ושל בני הבית.

זרימה בעבודה במטבח

עיצוב של מטבח בצורת ח עם אי מעניק לכם גישה נוחה לכל מקום חשוב במטבח, כולל המקרר, הכיור והכיריים – משולש הזהב תכנון כזה ממזער את הצורך בהליכה הלוך חזור, תנועות מיותרות מעיקות וכדומה. כך שהבישול והאפיה זורמים עם סדר הפעולות ואינם מסורבלים או מעייפים.

מקומות אחסון בשפע אצל מטבח בצורת ח

מקומות אחסון הם משאב חשוב בכל חדר בבית, אבל במיוחד במטבח. יש כל כך הרבה דברים שאנחנו זקוקים להם במטבח שלנו- מסכו״ם דרך מחבתות ועד לפריטי מזון במזווה. המטבח מציע לכם המון מקומות אחסון. ניצול יעיל של הארונות לאורך שלושת צדדי המטבח יכול לעזור לכם גם לאחסן את כל מה שאתם צריכים, וגם לשמור על מטבח מאורגן ומסודר.

ניצול שטח

הפריסה בצורת ח׳ יכולה למקסם את השימוש בחלל הפנוי. לכן זאת בחירה טובה גם בשביל מטבחים קטנים בצבעים שונים כמו מטבח שחור בהם אין המון מקום. הוא יכול לנצל באופן יעיל את הפינות של החדר ולספק לכם את כל שטח העבודה והאחסון שאתם זקוקים לו.

שיפור האינטראקציה במטבח

לכל מי שנהנה מלקיים מפגשים חברתיים במטבח בזמן בישול או רוצה לייצר פינת ישיבה נחמדה באי שבאמצע מטבח בצורת ח- מטבח זה בהחלט יכול לעזור לעודד שיח עם בני המשפחה והאורחים. בזכות זה שהמטבח מייצר חלל פתוח התקשורת הופכת לקלה יותר!

 

איך מעצבים מטבח בצורת ח?

אם אתם רוצים לעצב מטבח כזה, יש כמה דברים שכדאי לכם לקחת בחשבון. אחד הוא לשמור על גישה נוחה לשלושת הדברים החשובים ביותר במטבח בזמן בישול, והם הכיור, המקרר והכיריים. הדבר הבא הוא לשים דגש על תאורה- חשוב לספק תאורה טובה בחלל כדי להאיר אותו כמו שצריך.

כשאתם בוחרים פלטת צבעים בדקו איזה גוונים יכולים להשלים את הסגנון הנוכחי בעיצוב הבית שלכם. צבע בהיר יכול לגרום למטבח קטן בצורת ח׳ להרגיש מרווח יותר, בעוד שצבע כהה יותר יכול להוסיף אלגנטיות.

לבסוף, חשבו מראש על המיקום של כל מכשירי החשמל, כך שזרימת העבודה שלכם תהיה חלקה וטובה.

מטבח בצורת ח- לסיכום

לסיכום, זהו הוא בעל יתרונות רבים ומציע לכם תכנון מטבח יעיל, נוח ומעוצב היטב. אם אתם מעוניינים לעצב מטבח כפרי, אתם מוזמנים לפנות אל תכלת מטבחים שיוכלו גם לייעץ לכם וגם להתאים לכם את המטבח המושלם בשבילכם.

מאמרים נוספים
צור קשר
דילוג לתוכן